duminică, 6 februarie 2011

Hy

Buna. Ma gandeam sa ocolesc putin dar nu. Si incep:

-adevarul e ca mi-e asa de dor de tine... si daca tie nu iti este, mie mi-e, sa stii!
-imi lipsesti
-mi-e dor de serile in care iti ziceam 'mi-e frica.bine, dar daca dorm ma tii in brate?'
-mi-e dor de banca pe care am stat in ploaie, si de ora doua cand ne intorceam in casa
-imi lipseste sa te prind de nas, si sa te enervez
-imi lipseste amintirea cand ai tras cu ochiul cand ti-am zis sa nu faci asta, si ti-am dat un trandafir
-mi-e pofta de inghetata cu kiwi, pe banca de la Casa de Cultura, pe care ploaia a curatat-o
-mi-e dor sa iti spun ca esti 'singura mea prietena' si mi-e dor sa iti strang in brate hainele cand pleci, sa le umplu de lacrimi...
-mi-e dor sa iti fac poze, cand bati covoare!
-imi lipseste cuvantul 'noi' 'noi facem' 'noi mergem' 'noi suntem' 'noi...'
-as vrea sa-mi mai faci desene, si ceai.
-mi-e al dracului de dor de tot

Si stiu ca 'noi' ...noi nu mai suntem noi. I take care 'bout you, my my my fukin' orange.
Si daca vrei sa imi zici ceva, n-o fa.
Nu asculta ce ti-am zis mai sus.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu