luni, 14 septembrie 2009

Back , Back Again !


A fost prima zi cand am intrat pe o poarta necunoscuta . Era exact un eveniment la care nu mi-as fi dorit niciodata sa particip ! Multa galagie .. rasete .. fiecare sa impresioneze prin figuri de tot felul ..Vantul isi face loc prin firele mele de par si mi le scutura in toate directiile , mergeam cu capul in jos trecand pe langa ceilaltzi cu "dispretz" si cu un sentiment de pustiire inaintand printre fete "cochete" si "elegante" cu tocuri si cu cercei .. majoritatea aveau camasi brodate prinse la mijoc de o curea si bulgi stramtzi. Nu imi gaseam locul .. nimeni nu era demn de perfectziunea la care ma asteptam ! Singurul lucru care ma mai linistea era adierea rece de septembrie care imi invaluia trupul cu frunzele care se desprindeau usor de crengi dansand un "vals" incantator gadilandu-ma pe fatza si aducandu-mi zambetul pe buze. este toamna . este anotimpul meu preferat ! Este mereu un nou inceput !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu